דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת כרטיסים באינטרנט - מהפכה בתחום המכירה 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 3916 פעמים ]

בשנים האחרונות, ככל שהשימוש באינטרנט גובר, כך אנחנו משיגים יותר ויותר שירותים דרכו. מכירת כרטיסים באינטרנט היא עוד שירות שפעם היה מצריך מאיתנו טרחה לא קטנה בשביל להשיג אותם, עד שלפעמים היינו מוותרים על התענוג. כיום ישנה האפשרות המקוונת - והיא פשוטה, מהירה, בטוחה ונוחה.

איך מתבצעת מכירת כרטיסים באינטרנט?

אתרי אינטרנט שמתמחים במכירת כרטיסים לאירועים כגון כרטיסים להופעות או כרטיסים לסרט, מאפשרים ללקוח לבחור הכל: את זהות הסרט או המופע, התאריך ואת השעה המתאימה לו בדיוק.

יותר מזה: בשלב האחרון של תהליך רכישת כרטיסים באינטרנט, נפתחת בפני הגולש מפה של המושבים וניתן לראות בזמן אמת אילו מושבים תפוסים, אילו פנויים ואיך בכלל בנוי המקום (לדוגמא: איפה המסך או הבמה ממוקמים) וכך לדעת לאיזו חוויה לצפות.

מכירת כרטיסים באינטרנט: אמצעי התשלום

התשלום מתבצע באמצעות מילוי של פרטי כרטיס האשראי שלך. כדאי לשים לב שהכרטיס שברשותך מאפשר ביצוע פעולות טלפוניות או אינטרנטיות. לאחר אישור התשלום, יישלח אליך אישור הזמנה, עם מספר סידורי. הפרטים יאומתו בקופות ביום המופע ולאחר מכן תקבל את הכרטיסים שהזמנת ותיכנס.

זה אולי נשמע מורכב, אך בפועל הדברים פשוטים ומהירים: זמן ההזמנה באינטרנט אורך דקות בודדות. האישור מחברת האשראי לא אורך יותר זמן מגיהוץ בחנות. מספר האישור בדף שנשלח אליך, כמו גם עיצוב הדף והתוכן שבו, מהווים הוכחה חותכת לביצוע הרכישה.

יתרונותיה של מכירת כרטיסים באינטרנט

דבר ראשון, החשיפה היא לכל הארץ. כולם יכולים לרכוש כרטיס וכל אדם בעל חיבור לאינטרנט יכול לשות זאת. באפשרות המפיק לפרסם את האירוע שלו בכל הארץ על גבי רשת האינטרנט ולהציע בכל מודעת פרסומת קישור ישיר לאתר המכירה.

מכירת כרטיסים באינטרנט גם מאפשרת למפיק לחסוך בעלויות של משרדי מכירת כרטיסים וכך להציע לקהל מחיר זול ומשתלם יותר. אחוזי העמלות שגובות חברות האשראי משוקללים במחיר ובדרך כלל הקהל מוכן לשלם את התוספת הזו.

עוד יתרון גדול הוא שהאינטרנט פתוח כל הזמן, כך שמכירת הכרטיסים מתבצעת בכל רגע שנוח ללקוח. בהפקות רבות וגדולות יש קופה מיוחדת למי שהזמין כרטיסים באינטרנט. כך הרוכשים חוסכים לעצמם עמידה בתור ארוך במיוחד.

מכירת כרטיסים באינטרנט בעת הפקת אירועים עסקיים

כשמדובר על הפקת אירועים עסקיים עם קהל מוזמנים גדול, משתלם להפקה למכור כרטיסים באינטרנט. חברות עם כמות עובדים גדולה, וועדי עובדים למיניהם, ארגונים, עמותות ושאר קבוצות גדולות, יכולים כך לקבל הנחה מאוד משמעותית במחיר הכרטיסים.

בשיטה זו, האנשים האמונים על הפקת אירועים עסקיים יפנו את המוזמנים לאתר המציע מכירת כרטיסים באינטרנט עבור הערב החגיגי ושם הם יוכלו לראות את כל האפשרויות לרכישת הכרטיסים ואפילו פרטים על תוכן הערב עצמו.

מכירת כרטיסים באינטרנט לסרט או מופע

אתרים רבים למכירת כרטיסים גם מציעים מידע, ביקורות ודירוג גולשים לכל סרט או מופע. תוכל לקרוא על הסרט או המופע ולהחליט אם לרכוש כרטיס או לא. ברכישת כרטיסים לסרט - כמו גם כרטיסים למופעים - מקבלים בדרך כלל הנחה ברכישה של כמות כרטיסים גדולה, הנחה שמתחילה משלושה כרטיסים וגדלה ככל שמספר הכרטיסים עולה.

כשמבינים עד כמה מדובר בדרך קלה ויעילה, ברור מדוע מכירת כרטיסים באינטרנט הפכה כבר מזמן לדרך המועדפת בישראל ובעולם. כרטיסים למופע, כרטיסים לאירוע או כרטיסים לסרט - כל אחד צפוי לגלות שהרבה יותר נוח וזול להזמין אותם באינטרנט.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב